2016. november 25., péntek

casaBranca: Trigger of Happiness workshop napló 2.

November 20. Második nap.

A mai nap egy kis meditatív mozgással kezdődött. Testtudat-központú volt az átmozgatás, mindig elmondták, mire kell figyelni az adott lépésnél. Majd egyre dinamikusabb, felszabadultabb mozgás következett, amit egy nagy közös tánc követett. Nagyon jól éreztem magam, hiszen lételemem a tánc. A blokk végének nagyon fontos pontja volt a befelé figyelés, illetve a társainkra való figyelés. Itt egymás arcát néztük, mindezt mindenféle szándék nélkül, csak szemléltük, majd egy "szépet" kellett keresni mindenki arcán. Ezt meg is osztottuk egymással. Itt kedves visszajelzéseket kaptam, nem jól esett, ahogy őszintén elmondták a többiek, hogy mit vettek észre rajtam, építőjelegű és felemelő számomra, amiket mondtak.

A nap második nagy felvonása a "haut game" következett. Lényege az volt, hogy a térben improvizálva táncolunk, közben a kalapból egyvalaki mindig húz egy kérdést és arról beszél. Ekkor a zene lehalkul.

Nagyon élveztem ezt a "játékot". Főleg a tánc részét. Annyira felszabadított, mintha egyedül lettem volna otthon, és úgy táncolok, hogy senki nem lát. Tudom, és most is érzékeltem, hogy a tánc megnyit, sokkal könnyebben megnyilvánulok, ha előtte jól kitombolhattam, kimozoghattam magamból a feszültséget.

Szalai Nóra